طراحی وب سایت دارکوب

خط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد.

طراحی وب سایت دارکوب

خط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد.

دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید. دارکوب در عملیات طراحی وب سایت، قالب های سایت را از پایه پیاده سازی می نماید و از قالب آماده وب سایت استفاده نمی نماید. آغاز فعالیت تیم دارکوب از سال 1381 بوده است و در این سال ها در حدود 3000 وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است.

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در سال های اخیر توجه به تولید ملی بسیار افزایش یافته است. از طرفی افراد زیادی به این نکته علاقه نشان داده اند و در حوزه های مختلف به تولید ملی پرداخته اند.

پرداختن به موضوعاتی از قبیل اقتصاد و صنعت برای چندمین بار در سال های اخیر نشان دهنده اهمیت و نقش اساسی آنها در آینده کشور می باشد. با آنکه شرایط اقتصادی و صنعتی کشور به دلیل تحریم های مختلف با مشکلات متعددی رو به رو شده است اما بسیاری از صاحبان کسب و کار توانسته اند در همین سال های سخت موفقیت های زیادی به دست بیاورند.

در سال گذشته با آنکه رونق بسیاری از کسب و کار ها و صنایع کاهش یافته بود اما بسیاری از صاحبان مشاغل با آنکه عرصه حضور بسیار کمی داشتند، توانستند به خوبی در حوزه های مختلف بدرخشند. همچنین کسب و کار های مختلف و نوپا نیز شکوفا شدند که در مدت زمان کوتاهی توانستند رشد زیادی داشته باشند.

اما چه نکته ای وجود دارد که باعث شده است برخی از صنایع کوچک بازار را تسخیر کنند و برخی دیگر که در گذشته صاحب موفقیت های زیادی بوده اند به یکباره سقوط کنند؟ چرا برخی از کسب و کار های نوپا توانسته اند به خوبی رشد کنند و در مقابل صنایع قدیمی رونقی نداشته باشند؟ در ادامه به بررسی این قبیل سوالات خواهیم پرداخت و شاید نکات ذکر شده بتواند شما را در راه اندازی یک استارت آپ موفق یاری کند.


تحول در کسب و کارهای جدید:

این روز ها دیگر نام صنایع و کسب و کار های قدیمی کمتر به گوش می رسد. در عوض مشاغل نوپا توانسته اند با اندکی تغییر در کسب و کار خود و انتخاب شیوه نوین درصد زیادی از سهم بازار را نصیب خود کنند. اما با این حال باز هم اغلب مشاغل قدیمی حاضر به تغییر شیوه کسب و کار خود نیستند و امید دارند که روزی دوباره مردم به سمت آنها باز خواهند گشت.


https://sitedar.com

  • دارکوب طراحی سایت
  • ۰
  • ۰

زندگی در شهر های پیشرفته و با رشد بالا مزیت های و معایب خود را دارد ، تورنتو از هر لحاظ برای زندگی مناسب می باشد با این حال افراد مهاجر و آن دسته از افرادی که قصد سرمایه گذاری در تورنتو را دارند باید بسیاری از موارد را در نظر داشته باشند . برای موفقیت کسب و کار در تورنتو باید در این شهر شناخته شده باشید . لذا قرار گرفتن در بازار های بین المللی لازمه موفقیت است . برای شناخته شدن باید از روش های بازاریابی اینترنتی و آنلاین استفاده کرد. بهترین بستر برای دیجیتال مارکتینگ وب سایت ها هستند . اما هزینه طراحی وب سایت در کانادا بخصوص در تورنتو کمی بالا است و برای بسیاری از افراد که کسب و کار خود را تازه شروع کرده اند به صرفه نیست . این افراد می توانند به شرکت های طراحی وب سایت ایرانی مراجعه نمایند. شرکت طراحی سایت دارکوب در سالیانه گذشته تجربه های زیادی در طراحی وب سایت های خارجی داشته است .

از مزیت ها طراحی وب سایت در شرکت طراحی وب سایت دارکوب برای افراد خارج از کشور به خصوص شهر تورنتو به موارد زیر می توان اشاره نمود :

ارائه تمامی خدمات مربوط به طراحی وب سایت و بازاریابی آنلاین : خدمات طراحی وب سایت فقط شامل طراحی سایت نمی باشد :

- ثبت دامنه

- خدمات هاست و میزبان

- طراحی و برنامه نویسی

- طراحی تصاویر و لوگو

- طراحی قالب ریسپانسیو

- درج و تولید محتوا

- طراحی چند زبانه

طراحی وب سایت برای تورنتو 


  • دارکوب طراحی سایت
  • ۰
  • ۰

در طراحی سایت دو کلمه UX و UI بسیار استفاده می شود و عنوان شغلی برخی از طراحان وب سایت UX Designer و برخی دیگر UI Designer می باشد. تفاوت این دو در کجاست که در این مقاله سعی دارم تفاوت بین این دو مورد را به طور کامل برای شما شفاف سازی نمایم.

به صورت بسیار ساده UI که مخفف User Interface design می باشد بخشی از طرح می باشد که زمانی که کاربر در حال رویت وب سایت می باشد آن را مشاهده می نماید و UX که مخفف User Experience design می باشد به تجربه کاربر از رویت وب سایت گفته می شود.

User Experience - UX شامل رفتار، حالت و احساست کاربر در مورد استفاده از یک محصول و یا سیستم خاص گفته می شود. تجربه کاربر شامل جنبه های عملی، تجربی، موثر ، معنی دار و جنبه های با ارزش اثر متقابل انسان و کامپیوتر و محصول می باشد، که شامل درک کاربر از جنبه های مختلف سیستم شامل کاربرد، سادگی در استفاده و بهره وری می باشد. بر اساس تعریف ISO عنوان user experience شامل کلیه عواطف، اعتقادات، مزیت ها، پاسخ های فیزیکی و روانی، رفتارها و اجراها قبل از زمان استفاده، در زمان استفاده و بعد از آن اطلاق می گردد.

UI که مخفف user interface می باشد در فیلد اثر متقابل ماشین و انسان در صنعت طراحی، فضایی می باشد که اثر متقابل بین انسان و ماشین به وجود می آید. هدف این اثر متقابل اجازه برای عمکلکرد موثر و کنترل ماشین از سمت انسان می باشد، در حالیکه ماشین اطلاعاتی را باز می گرداند که کمک به تصمیم گیری های کاربران می نماید. برخلاف طراحان UX که بر روی حس کلی کار تمرکز می نمایند طراحان UI بر روی نحوه ارائه محصول کار می نمایند. آنها صفحه ای را طراحی می نمایند که کاربر با آن در ارتباط می باشد و تلاش می نمایند UI را در جهت محقق ساختن اهداف طراح UX پیش ببرد. به عنوان مثال ممکن است طراح UI تصمیم بگیرد اسلایدری در بالای صفحه تعبیه نماید و یا دکمه ای برای انجام فرآیند خرید در مکانی از صفحه ایجاد نماید. همچنین طراح UI مسئول ساخت راهنمای استایل منسجم می باشد تا ثبات و یکپارچگی در طراحی دیده شود.

طراحی وب سایت 

  • دارکوب طراحی سایت
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت با جوملا

جوملا سیستم مدیریت محتوای رایگانی می باشد که از طریق آن به آسانی می توانید ساخت سایت خود را انجام دهید. قبل از همه می بایست دامنه خود را ثبت نموده و هاست خود را خریداری نمایید. می توانید دامنه و هاستینگ خود را از هاست دارکوب تهیه نمایید زیرا دارکوب هاست ویژه جوملا را به مشتریان خود ارائه می نماید.

 دقت نمایید در صورتی که قصد دارید از جوملا 3 استفاده نمایید نسخه PHP بر روی سرور شما حتما 5.3.1 به بالا باشد و حتما سرور قابلیت magic_quotes_gpc غیر فعال باشد.

پس از تهیه هاستینگ می بایست جوملا را از سایت رسمی جوملا به آدرس http://www.joomla.org دانلود نموده و در سایت خود از طریق FTP و یا کنترل پانل هاست بارگذاری نمایید.

فایل دانلود شده از سایت جوملا معمولا یک فایل فشرده می باشد و پس از بارگذاری آن به سرور حتما می بایست آن را از حالت فشرده خارج نمایید. فایل را می بایست در فلدر public_html سرور هاست خود از حالت فشرده خارج نمایید تا فایل ها در این فلدر قرار داده شوند.

برای خواندن ادامه مطلب به طراحی وب دارکوب مراجعه کنید. 

  • دارکوب طراحی سایت
  • ۰
  • ۰

مسلما شرکت های کوچک کسب و کارهای مشابه با کسب و کارهای بزرگ ندارند بنابراین وب سایت های آنها هم متفاوت است. یک شرکت حرفه ای می داند که تفاوت بین این دو در چیست و می داند که برای شرکت های کوچک چگونه طراحی کند تا به رشد آنها کمک کند. بنابراین اگر کسب و کار کوچک دارید مهم است که با چه شرکت طراحی وب همکاری کنید تا بتواند شما را به اهدافتان نزدیک کند.


سایت شما نشان دهنده کسب و کار شماست. مسلما سایت شما منعکس کننده کسب و کار شماست. آژانس های طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کارهای کوچک بر روی جنبه های فنی وب سایت تمرکز می کند  و می دانند که چگونه طراحی کنند تا بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنند. اما آنها نیز باید بر ارزش زبیایی تمرکز داشته باشند.  آنها باید بر روی گزینه های رنگ، عناصر طراحی، گرافیک و نحوه ساخت سایت که با نام تجاری شما در ارتباط باشد تمرکز کنند.


وب سایت شما اساسا یک فرمت از کسب و کار شماست، و باید به گونه ای باشد که کسب و کار آنلاین شما را به بهترین نحو به مشتریانتان نشان دهد.


گوگل عاشق زمانی است که کاربران را خوشحال می بیند بنابراین تجربه کاربران مهمترین عامل رتبه بندی سایت است.


هر کسب و کار کوچکی دارای لیست جداگانه ای از نیازها است بنابراین زمانی  که می خواهید یک آژانس خدمات وب را انتخاب کنید اطمینان حاصل کنید که تحقیقات خود را انجام  داده اید.  بودجه بندی خود و موقعیت مکانی را نسبت به شرکت طراحی وب سایتی که انتخاب می کنید در نظر بگیرید.


طراحی سایت دارکوب


  • دارکوب طراحی سایت