طراحی وب سایت دارکوب

خط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد.

طراحی وب سایت دارکوب

خط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد.

دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید. دارکوب در عملیات طراحی وب سایت، قالب های سایت را از پایه پیاده سازی می نماید و از قالب آماده وب سایت استفاده نمی نماید. آغاز فعالیت تیم دارکوب از سال 1381 بوده است و در این سال ها در حدود 3000 وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در سال های اخیر توجه به تولید ملی بسیار افزایش یافته است. از طرفی افراد زیادی به این نکته علاقه نشان داده اند و در حوزه های مختلف به تولید ملی پرداخته اند.

پرداختن به موضوعاتی از قبیل اقتصاد و صنعت برای چندمین بار در سال های اخیر نشان دهنده اهمیت و نقش اساسی آنها در آینده کشور می باشد. با آنکه شرایط اقتصادی و صنعتی کشور به دلیل تحریم های مختلف با مشکلات متعددی رو به رو شده است اما بسیاری از صاحبان کسب و کار توانسته اند در همین سال های سخت موفقیت های زیادی به دست بیاورند.

در سال گذشته با آنکه رونق بسیاری از کسب و کار ها و صنایع کاهش یافته بود اما بسیاری از صاحبان مشاغل با آنکه عرصه حضور بسیار کمی داشتند، توانستند به خوبی در حوزه های مختلف بدرخشند. همچنین کسب و کار های مختلف و نوپا نیز شکوفا شدند که در مدت زمان کوتاهی توانستند رشد زیادی داشته باشند.

اما چه نکته ای وجود دارد که باعث شده است برخی از صنایع کوچک بازار را تسخیر کنند و برخی دیگر که در گذشته صاحب موفقیت های زیادی بوده اند به یکباره سقوط کنند؟ چرا برخی از کسب و کار های نوپا توانسته اند به خوبی رشد کنند و در مقابل صنایع قدیمی رونقی نداشته باشند؟ در ادامه به بررسی این قبیل سوالات خواهیم پرداخت و شاید نکات ذکر شده بتواند شما را در راه اندازی یک استارت آپ موفق یاری کند.


تحول در کسب و کارهای جدید:

این روز ها دیگر نام صنایع و کسب و کار های قدیمی کمتر به گوش می رسد. در عوض مشاغل نوپا توانسته اند با اندکی تغییر در کسب و کار خود و انتخاب شیوه نوین درصد زیادی از سهم بازار را نصیب خود کنند. اما با این حال باز هم اغلب مشاغل قدیمی حاضر به تغییر شیوه کسب و کار خود نیستند و امید دارند که روزی دوباره مردم به سمت آنها باز خواهند گشت.


https://sitedar.com

  • ۹۸/۰۲/۲۸
  • دارکوب طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی