طراحی وب سایت دارکوب

خط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد.

طراحی وب سایت دارکوب

خط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد.

دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید. دارکوب در عملیات طراحی وب سایت، قالب های سایت را از پایه پیاده سازی می نماید و از قالب آماده وب سایت استفاده نمی نماید. آغاز فعالیت تیم دارکوب از سال 1381 بوده است و در این سال ها در حدود 3000 وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

این قالب به زبان انگلیسی و مناسب برای معرفی محصولات است و امکان تغییر به زبان فارسی را دارد و همچنین امکان تغییر به سایت فروشگاهی را دارا می باشد زیرا با آخرین نسخه ووکامرس و سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی گردیده است و واکنش گرا (ریسپانسیو) و انیمیت می باشد.

این قالب به دلیل داینامیک بودن امکان تغییر تمام مطالب و عکس های سایت و همچنین ایجاد دسته بندی های مختلف برای محصولات و ایجاد انواع محصول همچنین امکان ایجاد گالری برای محصولات را دارا می باشد.

امکان اتصال به انواع درگاه های بانکی و همچنین امکان تعریف انواع روش های ارسال کالا ( پرداخت در محل، پست پیشتاز و .. ) از دیگر ویژگی های این قالب می باشد.

این قالب انگلیسی است و قابلیت دو و یا چند زبانه شدن را نیز دارا می باشد.


قالب سایت معرفی و فروشگاهی خوشمزه

  • ۹۸/۰۵/۰۱
  • دارکوب طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی