طراحی وب سایت دارکوب

خط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد.

طراحی وب سایت دارکوب

خط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد.

دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید. دارکوب در عملیات طراحی وب سایت، قالب های سایت را از پایه پیاده سازی می نماید و از قالب آماده وب سایت استفاده نمی نماید. آغاز فعالیت تیم دارکوب از سال 1381 بوده است و در این سال ها در حدود 3000 وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است.

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت کرج

طراحی سایت کرج

به نظر شما یک سایت اینترنتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ در واقع سایت های اینترنتی مجموعه ای از تصاویر، ویدئو، فایل های صوتی و غیره است. طراحی سایت شامل ترکیب تمام این عناصر در کنارهم هستند. وقتی در مورد طراحی سایت برای منطقه جغرافیایی خاصی صحبت می کنیم یعنی باید عناصر مختلف طراحی سایت طوری در کنار یکدیگر باشند که با فرهنگ و آداب و رسوم آن منطقه هم خوانی داشته باشند.
برای موفقیت در طراحی سایت کرج چه کار باید کنیم؟

اگر می خواهید در حوزه طراحی وب سایت موفق باشید باید در این زمینه تجربه بالایی داشته باشید و با زبان های برنامه نویسی آشنایی کامل داشته باشید. هر چقدر سابقه و نمونه های کاری بیشتری در زمینه طراحی وب سایت داشته باشید در این زمینه موفق تر خواهید بود. شرکت دارکوب با 16 سال سابقه در زمینه طراحی سایت آماده پاسخگویی به کلیه سوالات شما در این زمینه است. شما می توانید جهت طراحی وب سایت در کرج با شرکت دارکوب تماس حاصل فرمائید.

ادامه مقاله را می توانید از وب سایت دارکوب بخوانید.

  • دارکوب طراحی سایت
  • ۰
  • ۰

بیمیتو یک وب سایت به همراه اپلیکیشن موبایل است که به عموم کاربران امکان مقایسه به جهت انتخاب، تصمیم گیری و در صورت تمایل خرید خدمات بیمه ایی را فراهم کرده است. این وب سایت با ارائه اطلاعات انواع بیمه ها از خودرو گرفته تا بیمه مسافران از شرکت های مختلف بیمه ایی خصوصی و دولتی، به کاربران حداکثر گزینه های موجود را در جهت خرید بیمه ارائه می کند. مثلا شما می خواهید بیمه شخص ثالث خودرو خود را تمدید کنید. با مراجعه به این سایت و وارد کردن اطلاعات خودرو می توانید به لیستی از شرکت های بیمه ایی ارائه دهنده این خدمات دست یابید. در این زمان می توانید نسبت به قیمت یا امتیاز شرکت بیمه تصمیم بگیرید که از کدام شرکت خرید خود را انجام دهید. اینکه شما خرید را به صورت آنلاین انجام دهید یا آنکه حضوراً به شرکت بیمه مراجعه کنید انتخاب شماست. و برای دریافت اطلاعات و حتی خرید بیمه از وب سایت، کاربر هیچ هزینه اضافی ایی پرداخت نمی کند و هزینه و سهم بازاریابی وب سایت از طریق شرکت های بیمه ایی پرداخت می شود.

امکانات سایت بیمیتو:

همانطور که گفتم بیمیتو پلی ارتباطی بین کاربران و شرکت های بیمه است. تقریبا اکثر شرکت ها بیمه ایی با این وب سایت همکاری می کنند. اولین امکان بیمیتو همین لیست شرکت های خدمات دهنده در انواع بیمه است.

در کنار این لیست از شرکت های بیمه ایی قیمت هر یک از این شرکت ها برای خدمات شان مشخص شده است. شاید کاربر بخواهد ارزان ترین بیمه را جستجو کند در این زمان لیست شرکت های بیمه ایی را به ترتیب قیمت بررسی می کند.


https://sitedar.com

  • دارکوب طراحی سایت
  • ۰
  • ۰

میلیون ها ایرانی در خارج از کشور و در کشورهای دیگر در حال زندگی هستند.  فقط یک میلیون ایرانی در آمریکا زندگی می کنند.برخی از این افراد کسب و کارهای خود را دارند. هر کدام از این کسب و کارها نیاز به طراحی سایت اختصاصی به زبان فارسی دارد. از آنجا که در خارج از کشور به زبان فارسی تسلط ندارند، اگر طراحی سایت فارسی خود را به افراد غیر فارسی بسپارید، ممکن است به نتیجه مطلوب نرسید. بنابراین جهت طراحی سایت در خارج از کشور، بهتر است آن را به شرکت های معتبر داخلی بسپارید. دارکوب دارای نمونه طراحی های زیاد و متنوعی در زمینه طراحی سایت خارج از کشور می باشد.

طراحی وب سایت برای آلمان

طراحی وب سایت برای تورنتو

طراحی سایت در آمریکا

طراحی وب سایت برای دبی

طراحی سایت ترکیه

طراحی سایت کانادا

طراحی سایت افغانستان

طراحی صفحات وب

هنگامی که نام دامنه و میزبان وب سایت خود را تعیین کردید، نوبت آن است که وب سایت خود را طراحی کنید.  در اینجا شما می توانید ، با یک شرکت طراحی سایت معتبر همکاری کنید. شرکت طراحی سایت دارکوب ، با 16 سال سابقه در زمینه طراحی انواع وب سایت و طراحی وب سایت های خارج از کشور ؛ آماده همکاری و مشاوره در زمینه طراحی سایت خارج از کشور و داخل کشور و انواع وب سایت ها می باشد. کشورهایی که هم اکنون در حال همکاری با دارکوب هستند، عبارتند از : آلمان، استرالیا، تایلند، آمریکا، کانادا، افغانستان، عراق، ترکیه، امارات، روسیه ،  چین، مالزی، ایتالیا، فرانسه.


طراحی وب سایت برای خارج از کشور


  • دارکوب طراحی سایت
  • ۰
  • ۰

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی وب سایت می باشد که به صورت رایگان عرضه می گردد. این سیستم به شما امکان پیاده سازی هر نوع سایتی از ساده تا پیشرفته را می دهد و حتی در صورتی که کد نویس PHP هستید امکان افزودن به قابلیت های وردپرس وجود دارد. محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا وردپرس، جوملا و دروپال می باشند که وردپرس از سایر سیستم ها محبوب تراست و آن به دلیل امکانات اولیه و جانبی بسیاری است که در این سیستم مدیریت محتوا وجود دارد. همچنین این سیستم مدیریت محتوا دارای قالب های از پیش ساخته شده بسیار بیشتری به نسبت جوملا و دروپال می باشد که همین موضوع محبوبیت آن را بیشتر ساخته است.


امن سازی وردپرس:

وردپرس یکی از قویترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد که با شما امکان طراحی سایت های مختلف اینترنتی را می دهد و این سیستم مدیریت محتوا محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا می باشد که حتما می بایست امن سازی گردد. 


طراحی سایت با وردپرس

  • دارکوب طراحی سایت