طراحی وب سایت دارکوب

خط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد.

طراحی وب سایت دارکوب

خط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد.

دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید. دارکوب در عملیات طراحی وب سایت، قالب های سایت را از پایه پیاده سازی می نماید و از قالب آماده وب سایت استفاده نمی نماید. آغاز فعالیت تیم دارکوب از سال 1381 بوده است و در این سال ها در حدود 3000 وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شرکت های بسیار قوی در زمینه ی طراحی و بهینه سازی سایت وجود دارند که در شهر های دیگر ایران هستند و این خدمات را به صورت حرفه ای ارائه می دهند ولی نیازی به مراجعه حضوری به این شرکت ها نیست چرا که طراحی وبسایت امریست که بدون مراجعه ی حضوری هم می توان آن را انجام داد. طراحی سایت و گسترش بازه ی کسب و کار خود در فضای اینترنت امری بسیار مهم و تخصصی می باشد به همین دلیل باید این کار به شرکت های بسیار حرفه ای سپرده شود.

از طرفی ممکن است صاحبان کسب و کار، شرکت طراحی سایت حرفه ای مورد نظر خود را در شهر دیگری بیابند و به دلیل اینکه امر ساخت سایت نیازی به مراجعه فیزیکی ندارد، این افراد به راحتی و بدون صرف هزینه و زمان برای مراجعه به این شرکت ها می توانند به راحتی طراحی سایت کرمانشاه را به این شرکت ها بسپارند. 

شما دوستان عزیز می توانید امور طراحی وب خود را به شرکت طراحی سایت دارکوب بسپارید و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید. 

  • ۹۸/۰۵/۰۶
  • دارکوب طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی