طراحی وب سایت دارکوب

خط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد.

طراحی وب سایت دارکوب

خط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد.

دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید. دارکوب در عملیات طراحی وب سایت، قالب های سایت را از پایه پیاده سازی می نماید و از قالب آماده وب سایت استفاده نمی نماید. آغاز فعالیت تیم دارکوب از سال 1381 بوده است و در این سال ها در حدود 3000 وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است.

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در سال گذشته با آنکه رونق بسیاری از کسب و کار ها و صنایع کاهش یافته بود اما بسیاری از صاحبان مشاغل با آنکه عرصه حضور بسیار کمی داشتند، توانستند به خوبی در حوزه های مختلف بدرخشند. همچنین کسب و کار های مختلف و نوپا نیز شکوفا شدند که در مدت زمان کوتاهی توانستند رشد زیادی داشته باشند.

اما چه نکته ای وجود دارد که باعث شده است برخی از صنایع کوچک بازار را تسخیر کنند و برخی دیگر که در گذشته صاحب موفقیت های زیادی بوده اند به یکباره سقوط کنند؟ چرا برخی از کسب و کار های نوپا توانسته اند به خوبی رشد کنند و در مقابل صنایع قدیمی رونقی نداشته باشند؟ در ادامه به بررسی این قبیل سوالات خواهیم پرداخت و شاید نکات ذکر شده بتواند شما را در راه اندازی یک استارت آپ موفق یاری کند.

اخیرا تعداد کسانی که به شرکت طراحی سایت دارکوب مراجعه می کنند هر روز بیشتر از قبل می شود و این نشان دهنده این است که اهمیت داشتن سایت مناسب برای اغلب مشاغل روشن شده است. جهان امروز جهان تکنولوژی و فناوری می باشد. دیگر مردم برای یافتن خدمات یا کالایی در سطح شهر به دنبال آن نیستند بلکه با چند جستجوی ساده در گوگل آن را به سرعت می یابند. شما هم اگر به دنبال کالا یا خدماتی خاص باشید بدون شک ابتدا به گوگل مراجعه می کنید بعد از یافت سایت مورد نظر یا آنلاین خرید خود را انجام می دهید یا به آدرس آن مراجعه می کنید.

از این رو داشتن وب سایت برای کسب و کار های مختلف اهمیت دارد. وب سایت ها می توانند به خوبی مشتری جذب کنند اما به شرط آنکه طراحی سایت به خوبی انجام شود.

رونق تولید در سال 98 با طراحی سایت


  • دارکوب طراحی سایت
  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت بورسی

یکی از روش های سرمایه گذاری که بسیاری از افراد از جمله اقتصاددان ها ، سرمایه داران و حتی افراد عادی تمایل بسیاری به سرمایه گذاری در آن دارند ، سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار است. به همین دلیل در سال های اخیر بسیار شاهد رونق در این بخش بوده ایم. طراحی سایت بورس اوراق بهادار می تواند ارتباط قوی بین افراد و بورس برقرار کند و مردم به سادگی با اتصال به اینترنت از آخرین شاخص های بورس و اخبار بورس اطلاع پیدا کنند.


به منظور طراحی سایت بورسی ، همکاری با یک طراح سایت حرفه ای و متخصص در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا طراح سایت شما می تواند نقش مهمی در موفقیت وب سایت بورسی شما داشته باشد. همانطور که می دانید طراحی سایت بورس اوراق بهادار می تواند دارای جزئیات و ریزه کاری های فراوانی باشد. به منظور طراحی موفق سایت بورسی باید بتوانید به طور کامل و دقیق اطلاعات شرکت ها ، قیمت ها و سهام ها را در اختیار افراد قرار دهید و در سایت به طور کامل آن را درج بفرمائید. این اطلاعات مانند یک تابلو اعلانات برای بازدیدکنندگان سایت شما است. هر چه اطلاعات دقیق تر و مفیدتر و با جزئیات بیشتری باشد می تواند بازدید سایت شما را بالا ببرد. شما تا جایی که می توانید باید اطلاعات سایت خود را همیشه به روز نگه دارید و بازدیدکنندگانتان را از آخرین اخبار  و اطلاعات مطلع کنید تا مردم بر اساس اطلاعات دقیق و به روز و آخرین اخبار اقدام به خرید و فروش کنند.


  • دارکوب طراحی سایت
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت شرکتی

سه روش طراحی وب سایت شرکتی دارکوب

استفاده از قالب های تولید شده دارکوب: در این روش کارفرما قالب مورد نظر خود را از بین قالب های تولید شده دارکوب انتخاب می نماید. پس از پرداخت مبلغ و انتخاب قالب مورد قالب وب سایت بر روی سرور (تعرفه ثبت دامنه و هاست در این روش جداگانه می باشد) بارگذاری می گردد. پس از بارگذاری سایت نحوه مدیریت منوها و درج مطالب و تصاویر به کارفرما آموزش داده می شود و پس از آن عملیات بهینه سازی سرعت وب سایت و همچنین ایمن سازی بر روی وب سایت انجام می گردد. همچنین وب سایت یکسال پشتیبانی خواهد داشت. (تعرفه راه اندازی وب سایت به این روش از 500 هزار تومان می باشد)

انتخاب قالب از فروشگاه قالب دارکوب (در حدود 100 هزار قالب): در این روش کارفرما قالب مورد نظر خود را از فروشگاه قالب که در حدود 100 هزار قالب وب سایت دارد انتخاب می نماید. پس از انتخاب قالب عملیات ساخت قالب آغاز می گردد و پس از یک هفته از زمان آغاز پروژه لازم است کارفرما مطالب و تصاویر را برای درج در سایت ارسال نماید. پس از درج مطالب وب سایت آماده راه اندازی بر روی آدرس اصلی می باشد. (تعرفه ساخت سایت به این روش از یک و نیم میلیون تومان می باشد)

طراحی قالب از پایه توسط گرافیست: در این روش کارفرما ویژگی های و موارد درخواستی حود را به طراح وب سایت دارکوب اعلام می نماید و قالب از پایه توسط گرافیست تولید می گردد. (تعرفه ساخت سایت به این روش از دو میلیون تومان می باشد)



  • دارکوب طراحی سایت
  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت در تورنتو

تورنتو پر جمعیت ترین و بزرگ ترین شهر کانادا و چهارمین شهر بزرگ آمریکای شمالی می باشد . سالیانه افراد زیادی به این شهر مهاجرت می کنند . بسیاری از موسسات مالی جهان در تورنتو دارای شعب هستند . همچنین بسیاری از شرکت های بزرگ کانادا و آمریکای شمالی و شعب شرکت های بین المللی در تورنتو حضور دارند . پیش بینی می شود در آینده ای بسیار نزدیک اقتصاد تورنتو رشد 3 درصدی داشته باشد لذا این شهر بهترین منطقه برای سرمایه گذاری است . همچنین تورنتو بین 10 شهر قدرتمند جهان قرار دارد .


از مهمترین شرکت های خارجی و بین المللی که در تورنتو حضور دارند به موارد زیر می توان اشاره نمود . این شرکت ها در سال 2017 توانسته اند بیشترین کارمند در آمریکای شمالی و کانادا را به خود جذب نمایند .


Toronto Hydro

Google

SAP

Tangerine

Weston Foods

Drake International

Molson Coors Brewing

Dominion Bank

CI Financial Corp

تورنتو به لحاظ ذخایر نفتی و منابع کشاورزی یکی از شهر های غنی به حساب می آید این شهر هر روز در حال رشد و پیشرفت می باشد با این حال هزینه های زندگی در تورنتو بالا می باشد و مردم مجبور هستند مدام مشغول کار تلاش باشند .

  • دارکوب طراحی سایت
  • ۰
  • ۰

مرحله 1- جمع آوری اطلاعات: اهداف و مخاطبان

این مرحله، مرحله کشف و تحقیق، تعیین می کند که مراحل بعدی چطور خواهند بود. مهمترین وظیفه در این مرحله این است که درک روشنی از اهداف وب سایت آینده خود، اهداف اصلی که مایل به رسیدن به آن هستید، و اینکه چطور مخاطبان مورد نظر که می خواهید به سایت خود جذب کنید، پیدا کنید. چنین نوعی از تحقیق به توسعه وب سایت کمک می کند تا بهترین استراتژی برای مدیریت پروژه را توسعه دهید.

پورتال اخبار از وب سایت های سرگرمی متفاوت است، و سایت های بازی برای نوجوانان متفاوت از سایت های بزرگسالان است. انواع مختلف وب سایت ها به بازدیدکنندگان قابلیت های مختلف ارائه می دهند که بدین معنی است که با توجه به اهداف، فناوری های مختلفی باید استفاده شوند. یک طرح که خوب شرح داده شده و دقیق و بر اساس این داده های پیش از توسعه می تواند از صرف هزینه های اضافی برای حل مسائل غیر منتظره مانند تغییر طراحی یا اضافه کردن قابلیت هایی که ابتدا برنامه ریزی نشده بود، محافظت کند.


مرحله 2 – برنامه ریزی

هر محصول خوب، چه یک وب سایت یا یک نمایش در یک موزه، با طرح خوبی شروع می شود. اکنون که توسعه دهنده شما اطلاعات لازم را از مرحله جمع آوری اطلاعات دارد، آنها می توانند یک استراتژی برای ایجاد وب سایت خود ایجاد کنند. این کار اکنون در دست آنهاست! توسعه دهنده ممکن است در این مرحله تحقیق رقابتی انجام دهد، ظاهر وب سایت را مشخص کند، سناریوهای استفاده، اهداف کاربرد، و تجزیه و تحلیل کار را انجام دهد. در پایان مرحله برنامه ریزی، توسعه دهنده باید یافته های خود را با صاحب وب سایت بررسی کند. آنها همچنین ممکن است خلاصه ای از طرح پروژه و نقشه اولیه خود را به شما ارائه دهند. یک نقشه سایت، یک مرور کلی از موضوعات اصلی یا صفحات و موضوعاتی که در سایت شما می آید و به طور بالقوه نحوه اتصال آنها.


مرحله 3 – طراحی

در این مرحله توسعه وب سایت، تجربه کاربری  User Experienceو زیبایی شناسی کلی – تصاویر، رنگ ها و فونت ها – به منظور دستیابی به تنوع وب ایجاد یا انتخاب می شود. اگر در فاز قبلی نقشه سایت توسعه داده نشده است، در این مرحله یک نقشه سایت توسعه داده می شود. معماری سایت طراحی می شود. توسعه ی معماری اطلاعات و رابط کاربر، مدل های ناوبری و فریم ها برای ایجاد یک راهنمای بصری برای عملکرد اساسی وب سایت ایجاد می شود.


شرکت طراحی سایت تهران


  • دارکوب طراحی سایت