طراحی وب سایت دارکوب

خط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد.

طراحی وب سایت دارکوب

خط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد.

دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید. دارکوب در عملیات طراحی وب سایت، قالب های سایت را از پایه پیاده سازی می نماید و از قالب آماده وب سایت استفاده نمی نماید. آغاز فعالیت تیم دارکوب از سال 1381 بوده است و در این سال ها در حدود 3000 وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مسلما شرکت های کوچک کسب و کارهای مشابه با کسب و کارهای بزرگ ندارند بنابراین وب سایت های آنها هم متفاوت است. یک شرکت حرفه ای می داند که تفاوت بین این دو در چیست و می داند که برای شرکت های کوچک چگونه طراحی کند تا به رشد آنها کمک کند. بنابراین اگر کسب و کار کوچک دارید مهم است که با چه شرکت طراحی وب همکاری کنید تا بتواند شما را به اهدافتان نزدیک کند.


سایت شما نشان دهنده کسب و کار شماست. مسلما سایت شما منعکس کننده کسب و کار شماست. آژانس های طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کارهای کوچک بر روی جنبه های فنی وب سایت تمرکز می کند  و می دانند که چگونه طراحی کنند تا بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنند. اما آنها نیز باید بر ارزش زبیایی تمرکز داشته باشند.  آنها باید بر روی گزینه های رنگ، عناصر طراحی، گرافیک و نحوه ساخت سایت که با نام تجاری شما در ارتباط باشد تمرکز کنند.


وب سایت شما اساسا یک فرمت از کسب و کار شماست، و باید به گونه ای باشد که کسب و کار آنلاین شما را به بهترین نحو به مشتریانتان نشان دهد.


گوگل عاشق زمانی است که کاربران را خوشحال می بیند بنابراین تجربه کاربران مهمترین عامل رتبه بندی سایت است.


هر کسب و کار کوچکی دارای لیست جداگانه ای از نیازها است بنابراین زمانی  که می خواهید یک آژانس خدمات وب را انتخاب کنید اطمینان حاصل کنید که تحقیقات خود را انجام  داده اید.  بودجه بندی خود و موقعیت مکانی را نسبت به شرکت طراحی وب سایتی که انتخاب می کنید در نظر بگیرید.


طراحی سایت دارکوب


  • ۹۸/۰۲/۰۳
  • دارکوب طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی