طراحی وب سایت دارکوب

خط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد.

طراحی وب سایت دارکوب

خط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد.

دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید. دارکوب در عملیات طراحی وب سایت، قالب های سایت را از پایه پیاده سازی می نماید و از قالب آماده وب سایت استفاده نمی نماید. آغاز فعالیت تیم دارکوب از سال 1381 بوده است و در این سال ها در حدود 3000 وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

زندگی در شهر های پیشرفته و با رشد بالا مزیت های و معایب خود را دارد ، تورنتو از هر لحاظ برای زندگی مناسب می باشد با این حال افراد مهاجر و آن دسته از افرادی که قصد سرمایه گذاری در تورنتو را دارند باید بسیاری از موارد را در نظر داشته باشند . برای موفقیت کسب و کار در تورنتو باید در این شهر شناخته شده باشید . لذا قرار گرفتن در بازار های بین المللی لازمه موفقیت است . برای شناخته شدن باید از روش های بازاریابی اینترنتی و آنلاین استفاده کرد. بهترین بستر برای دیجیتال مارکتینگ وب سایت ها هستند . اما هزینه طراحی وب سایت در کانادا بخصوص در تورنتو کمی بالا است و برای بسیاری از افراد که کسب و کار خود را تازه شروع کرده اند به صرفه نیست . این افراد می توانند به شرکت های طراحی وب سایت ایرانی مراجعه نمایند. شرکت طراحی سایت دارکوب در سالیانه گذشته تجربه های زیادی در طراحی وب سایت های خارجی داشته است .

از مزیت ها طراحی وب سایت در شرکت طراحی وب سایت دارکوب برای افراد خارج از کشور به خصوص شهر تورنتو به موارد زیر می توان اشاره نمود :

ارائه تمامی خدمات مربوط به طراحی وب سایت و بازاریابی آنلاین : خدمات طراحی وب سایت فقط شامل طراحی سایت نمی باشد :

- ثبت دامنه

- خدمات هاست و میزبان

- طراحی و برنامه نویسی

- طراحی تصاویر و لوگو

- طراحی قالب ریسپانسیو

- درج و تولید محتوا

- طراحی چند زبانه

طراحی وب سایت برای تورنتو 


  • ۹۸/۰۲/۲۴
  • دارکوب طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی